In Affärsmodellspaning, Business Model Summit

Nedan finner ni presentationer från talarna på Business Model Summit 2012.

Johan Lindgren, Eniro

När spelreglerna förändras – hur gör man en dramatisk förflyttning från en traditionell till en helt ny affärsmodell?

Johan_Lindgren_Eniro

Maria Rankka, Stockholms Handelskammare & Tom Davidson, DNA

När passion, engagemang och professionalitet förenas: De ideella organisationernas affärsmodellutmaning!

Maria_Rankka_Stockholms handelskammare

Tom_Davidson_DNA

Öjje Holt, Spotify

Musik + varumärken – nästa steg för musikindustrin!

Öjje_Holt_Spotify

Annika Steiber, forskning om Google och innovation

Långsiktig innovationskraft i snabbrörliga industrier – 10 lärdomar från Google

Annika_Steiber_forskning om Google

Paneldebatten

PANEL_Robin Teigland

Erik Wikström, Magine

TV-tjänst utmanar med affärsmodellen.

Erik_Wikström_Magine

Eric Sundström, Dagens Arena + expert på amerikansk politik

The 2012 US Presidential Election – ”affärsmodellerna” för Obamas och Romneys presidentvalskampanjer.

Eric_Sundström_Dagens Arena

Martin Tiveus, Avanza Bank

Hur behåller man positionen som affärsmodellutmanare över tid?

Martin_Tiveus_Avanza

 

Vid frågor kring presentationerna, kontakta Johanna Petersson på Cordial på johanna.petersson@cordial.se

Recommended Posts

Leave a Comment

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.