In Affärsmodellspaning, School of Management

INF1250-bild-webb

Den 4- 5 september går konferensen “Designa MER lönsamma och attraktiva tjänster” av stapeln på Scandic Hasselbacken i Stockholm. Cordials VD Linus Malmberg leder och modererar konferensen tillsammans med Transformators VD Daniel Ewerman. Utöver det kommer Cordials Lise Tormod (director strategy) och Lars Mårtensson (director business design) att leda workshopen “Från kundinsikt till framgångsrik affärsmodell – vad kräver en kundfokuserad och kundnära verksamhet av din organisation och dess processer.”  

5 goda skäl att gå på konferensen
1. Lär dig om olika metoder för att förstå vad kunderna är intresserade av på djupet och vad de verkligen värderar.
2. Förbered dig och din organisation redan nu på vad som krävs av affärsmodell och tjänsteutveckling för att stå sig i den ökade
konkurrensen om dagens snabbföränderliga mer uppdaterade, krävande och tidspressade kunder.
3. Se flera exempel på hur du kan skapa lojalitet och rekommendationer genom starka kundupplevelser.
4. Ta reda på hur du kan göra business case och räkna på affärsvärdet av att investera i nya kundnära tjänster
5. Se hur andra gjort för att skapa kompletta kundupplevelser med ett helhetstänk över alla kanaler och kontaktytor.

Låter det som något för dig? Fram till 31 maj har vi boka-tidigt-rabatt. Du läser mer och anmäler dig HÄR

Recommended Posts

Leave a Comment

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.