/BusinessEvents

Sharing for Inspiration

Få inspiration och var med och dela dina erfarenheter. Tillsammans kan vi göra framtiden ännu bättre!

På Cordial, tror vi att affärsutveckling är en positiv kraft som kan ändra individer, företag, organisationer och hela samhällen till det bättre. På grund av vad vi gör, har vi en viktig roll att spela i detta. Faktum är att vi tror att det är vårt ansvar att dela vad vi vet, och att öppna plattformar för inspirerande diskussioner mellan de största ledarna i vår bransch.

Idag erbjuder vi frukostseminarier, After works och Business Model Summit som fokuserar på affärsutveckling och relaterade ämnen. Vi bjuder in opinionsbildare, företagsledare och affärsutvecklare från företag, organisationer och akademiska institutioner som har visat exceptionella färdigheter inom affärsutveckling och innovation. Vi söker ständigt efter nya sätt att inspirera och inspireras genom att ansluta med kunniga personer.

Välkommen att dela dina tankar och bli inspirerad tillsammans med oss!

/ 130 deltagare, 10 föreläsare, två vinnare i Business Model Awards, massor av inspiration och nya idéer på Business Model Summit den 16 november 2017.

Ett stort tack till alla talare, deltagare och partners för en fantastik dag på Nalen! Eftermiddagen bjöd på ett program fulladdat med spännande tankar, intressanta erfarenheter och inspiration.

Temat för Business Model Summit 2017 var Connect with the customer of tomorrow och redan i introt för dagen fick vi från tre millennials vad de tycker är viktigt när de bestämmer vilka företag de vill vara kund hos. Vi blev inspirerade av flera duktiga talare som pratade innovativa affärsmodeller för att möta morgondagens krav på kundcentrering och hållbarhet.  Vi fick ta del av spännande diskussioner på scenen där publiken gjorde ett värdefullt bidrag genom att ställa relevanta frågor till våra talare.

Avslutningsvis vill vi bjuda på ett citat från en av talarna Johan Svensson från LRF Media ”Ge kärlek till de gamla affärsmodellerna men lägg resurser på de nya” en tanke att ta med sig när du ska utveckla affärsmodellen för att möta morgondagens kunder!